Skip to main content

Att ansluta till Daikin-enheten misslyckas hela tiden

​Se till att du är i närheten av din Daikin-enhet när du utför onboarding-proceduren. ONECTA-appen innehåller en steg-för-steg-instruktion hur du aktiverar åtkomstpunktläge för din Daikin-enhet.

 

Tillfällig lösning för iOS 15-användare:

ONECTA-appen 2.7.0 , 3.0.2 & 3.1.0 har för tillfället problem med att ansluta till Daikin-enheter. Utför följande steg för att lyckas ansluta:

  • Uppdatera appen till 3.1.0 eller senare
  • Inaktivera mobildata (3G/4G/..) på din iPhone
Inaktivera mobildata
  • Driftsätt din Daikin-enhet på nytt via ONECTA-appen.

 

Om du har fastnat på skärmen ”connecting to your device” eller ser skärmen ”failed to connect”, använd ovanstående lösning.

Connecting to device
Failed to connect to device

Hitta närmaste återförsäljare

Kostnadsfritt hembesök

Behöver du hjälp?

Läs mer

Behöver du hjälp?

Garantiregistrera din produkt

Gäller garantin på din produkt?

Behöver du hjälp?

Behöver du hjälp?