Sortera på
Oj, vi kunde inte hitta det du sökte efter.

Kundservice privatpersoner
Har du frågor kring din Daikin-produkt? Kontakta din installatör eller det företag du köpt produkten av. Du kan också vända dig till någon av våra servicepartners. Daikin Sweden har ingen support för slutkonsumenter.
Daikins supportverktyg
Daikin tillhandahåller en mängd supportverktyg för produktval, dimensionering, installation, felsökning, garantiregistrering med mera. Verktygen för installation, service och en del produktval är väl anpassade för mobil och de fungerar perfekt ute på fältet.
De flesta verktygen är webbapplikationer och några är appar för användning ute på fältet.
Produktinformation
Få en mer detaljerad produktinformation om ditt Daikin-system.
Daikins kundportal
Daikins kundportal My Daikin hjälper dig hålla reda på offerter order, leveranser. Portalen ger tillgång till en mängd verktyg och dokumentation som underlättar ditt arbete. Oavsett om du letar efter specifik programvara, behöver detaljerad produktinformation eller har frågor om ditt system, så hittar du all information du behöver på Daikins affärsportal my.daikin.se.
FAQ
På vår FAQ-sida har vi samlat vanligt förekommande frågor och svar.
Daikins utbildningar
Daikin Academy har ett stort utbud av utbildningar för att du ska kunna vara den självklara experten inför dina kunder. De handlar om våra verktyg, produkter, installation och service. Det finns båre lärarledda och digitala självstudieutbildningar.
Du når dem via vår kundportal.
-
Hämta certifikat
Som ett ledande företag inom HVAC-R system är Daikin den bästa partnern för din gröna byggnadsprojekt. -
International Key Accounts
International Key Account-team är ett team av ledande experter inom området affärs- och detaljhandel som är redo att hjälpa ditt företag.